Kjøper er selv ansvarlig for egne billetter, kjøp av riktige billetter og at billettene blir sendt til en gyldig e-postadresse og/eller mobilnummer.
Aurora kino AS forbeholder seg retten til å gjennomføre trekk på kjøpers konto på et senere tidspunkt, om det skulle oppstå en teknisk feil ved betalingsløsningen – og den opprinnelige transaksjonen ikke ble gjennomført.
Aurora kino AS selger billetter på vegne av mange ulike arrangører. Det er den enkelte arrangør, og ikke Aurora kino AS, som avgjør hva en billett koster. Aurora kino AS har ikke ansvar for arrangementets gjennomføring eller kvalitet. For ytterligere opplysninger om arrangementet og dets bestemmelser, kontakt arrangør direkte. Dette gjelder også spørsmål knyttet til Kinoklubb Norge og Norgesbilletten.
Refusjon - Endring
Hvis arrangementer blir avlyst eller flyttet, refunderer Aurora kino AS kun etter arrangørens bestemmelser.
Refusjon av innbetaling, vil skje innen 14 virkedager etter at Aurora kino AS har fått en forespørsel fra kjøper om å iverksette refusjon. Har du valgt SMS-kvittering vil ikke kostnadene knyttet til dette refunderes.
Hvis du kjøpte billettene dine via vår bestillingstelefon eller på et av våre utsalgssteder, kan du kontakte disse for å få refundert billetter.
Har arrangementet en aldersgrense, og den som benytter billettene ikke kan dokumentere at vedkommende er gammel nok, har vedkommende ikke krav på å få refundert billetten.
Det er ikke angrerett på billetter iht. angrettrettsloven.
For mer informasjon, kontakt oss på mail post@aurorakino.no eller ring 90 88 99 00.
Øvrige bestemmelser
Oppbevar billettene på et trygt sted, da kjøper kan holdes ansvarlig for misbruk.
Gavekort, firmabilletter og lignende er verdikort. De er personlige og vil ikke bli erstattet ved tap.
Bruk av verktøy for å forstyrre våre nettsteder er forbudt.
Ved å bruke vår tjeneste, aksepterer du våre vilkår.